[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: UPS volt Re: építési hatósági kényszer

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 21., H, 21:43:29 CEST

On 21 Jul 2008 at 21:09, jhidvegi wrote:
> végülis ~N is villamos szakember.
Kössz a bókot, sajna egyre messzebb vagyok már a szakmától :-(

Nézegettem a tirisztorokat. Van valami ösztönös ellenérzés bennem
a 40 A-es, TO-220-as tokozású eszközökkel szemben. Azokon a kis
lemez lábacskákon zavarjak át 40 A-t? És az 1200 V zárófesz miért
nem fog átütni egy raszter távolságon?
Te milyen típust választanál ha a jelenlegi 16 A-es
kismegszakítókat előbb-utóbb 25 A-ig bővíteni kell majd?

üdv

szepygab