[Epitesz-barkacs] UPS volt építési hatósági kényszer

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 21., H, 21:52:38 CEST

szepygab at fw.hu wrote:
> Nézegettem a tirisztorokat. Van valami ösztönös ellenérzés bennem
> a 40 A-es, TO-220-as tokozású eszközökkel szemben. Azokon a kis
> lemez lábacskákon zavarjak át 40 A-t? És az 1200 V zárófesz miért
> nem fog átütni egy raszter távolságon?

Hát én se hajtanék át rajta 40A-t, nem is nagyon hiszem hogy nem forrasztja
ki magát... Az nem csak a félvezető határadata, és valahol megcsillagozva
írja hogy a tokozás korlátai miatt, ezmegaz...

A levegőben szerintem nem üt át, de a NYÁK-on általában kiterpesztve, meg a
forrszemek között kivágva szoktás az ilyen nagyfesz holmikat beültetni.
(már csak azért is, mert a forrszemek majdnem összeérnének, a kivágás meg
azért, hogy ha valami dzsuva kerül rá, akkor ne alakuljanak ki kúszóáramok)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))