[Epitesz-barkacs] UPS volt építési hatósági kényszer

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 22., K, 07:05:38 CEST

Sziasztok!

On 21 Jul 2008 at 21:52, Moczik Gabor wrote:
> Hát én se hajtanék át rajta 40A-t, nem is nagyon hiszem hogy nem
> forrasztja ki magát... Az nem csak a félvezet~N határadata, és valahol
> megcsillagozva írja hogy a tokozás korlátai miatt, ezmegaz...
Nem néztem az apróbetűst, viszont mindent ilyen "vicces" tokokban
árulnak.

> A leveg~Nben szerintem nem üt át, de a NYÁK-on általában kiterpesztve,
> meg a forrszemek között kivágva szoktás az ilyen nagyfesz holmikat
> beültetni. (már csak azért is, mert a forrszemek majdnem összeérnének,
> a kivágás meg azért, hogy ha valami dzsuva kerül rá, akkor ne
> alakuljanak ki kúszóáramok)
Régi emlékeim szerint 6 mm kúszóáramutat kellett hagyjunk a
nyákon, ha hálózati feszt. is vezettünk rajta. Lötsop ugyan még
nem volt rajta, viszont beforrasztás után lemosták, és lefújták
akrilánnal.

Tirisztornál van vagy négy átmenet, mekkora maradékfeszültséggel
(=disszipációval) is kell számolni?
Egy ilyen ügyességet célszerű lenne rejtetten, esetleg vakolat
alatti dobozban elhelyezni, ott meg nem épppen ideálisak a hűtési
viszonyok :-(

üdv

szepygab