[Epitesz-barkacs] Fw: 3 fázisú vezérelt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 21., H, 23:29:29 CEST

magus3 wrote:
> **********
> www.elmu.hu/dijak_tarifak.php
>
> B: időszakos árszabás
>
> Szakaszosan is biztonságosan üzemeltethető, külön mért - az elosztó
> vezérlőberendezésével a vezérelt elosztó hálózati áramkörre
>
> !!!! állandó jelleggel rögzített,!!!!
> !!!! nem dugaszolhatóan csatlakoztatott !!!!-

Lehet, hogy ide ez van leírva, de nem jogforrás. Hogy mi az a 93-as
jogszabály, ami ezt rendezte, azt nem tudom, meg hogy hol lehet
megtalálni.

Ha valakinek van valami complex CD-je időgéppel, megpróbálhatná
megkeresni.

> tehát, ha a bojlerbe teszek, vagy onnan kihozok egy lengő
> dugaszolóaljzatot, akkor szerződést szegnék

Viszont fizetek neked pár láda sört, tejet, kakaót... :-) , ha ezt bárhol
bárki firtatni fogja.