[Epitesz-barkacs] Fw: 3 fázisú vezérelt

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 21., H, 23:40:27 CEST

> 4)
> pl. relével a mai tudásom alapján fenekembe dugott fél kézzel
> megoldanám
> az autómatikus átkapcsolást, de ...
> de ha a vezérelt fázisból 6Amperes beblöffölt bojler
> helyett a 10A-t rángatom ki, csak ki tudják szorozni, hogy az
> engedélyezett bojler mellett
> valami szopja a drótot

Nem érdekli őket.
Valamint: ha pl klímát járatsz róla, és valaki odajön kekeckedni, én dugom
a seggébe a saját kezét, ha arra akar kényszeríteni, hogy a drága cuccost
kitegyem a villámok kényekedvének. Tehát nekem jöhetnek akárkivel, ha nem
tudnak garantáltan villámvédett áramot adni, akkor én nem vagyok hajlandó
semmi drága holmit fixen bekötni.

ez a  "garantáltan villámvédett áram" egy jó fegyver !!! ezt kell
megkeresnem :-)
hogy az ELMÜ  szerződésben beleírjam!!!

de a B tarifánál 2008. jan állapotban a fixen bekötöttet nyomják

de  blöffölik, hogy " a varisztor megvédi a villámtól "