[Epitesz-barkacs] villámvédelmi

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 22., K, 07:27:23 CEST

On 22 Jul 2008 at 1:31, magus3 wrote:
> Az EMC villámvédelem létesítésével az új épület tervezésekor, ill a
> meglév~N épületek felújításakor már a tervezéskor és a szerelés
> szakaszában foglalkozni kell (MSZ IEC 1312 - 1).
Nekem be is tervezték.
A dologban az a f at szság, hogy nem kerülhet a méretlen szakaszba.
Bejön a kétlakásos épületbe egy darab földkábel. Szétosztják a 4
db mérőre, majd onnan megy tovább a négy mért vezeték. Itt
tehetem fel a villámvédelmet, vagyis 4 készletet kellene
felszereljek. Pedig megoldható lenne ugyanolyan plombált
szekrényben, mint a fogyasztásmérő, hogy a felhajtható kisablakon
át kicserélhesd a lefújt betéteket.
Ja, a Te pénzed nem drága a "szolgáltatónak" :-(

üdv

szepygab