[Epitesz-barkacs] kulonmert aram

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 22., K, 16:33:38 CEST

Pataki István wrote:
> Errol jut eszembe: lecsereltek a bojler tavvezerelt kapcsolojat es azota
> tenyleg eleg furcsan mukodtetik. Napkozben is be-bekapcsol negyed orara,
> mikozben az ejszakai folyamatos uzem lenyegesen rovidebb lett. Eppen
> ezert gondoltam megmerem, megvan-e a napi 8 ora. Ekkor tunt fel, hogy ha
> bekapcsolt relenel lekapcsolom a kismegszakitot, akkor a rele is
> kikapcsol, es csak sokara, tobb perc mulva kapcsol vissza a
> kismegszakito felkapcsolasa utan. Ezelott nem igy volt, nem tudom, hogy
> ez normalis allapot-e? A vevo tipusa LCR500.

Gondolom igen, mert a kismegszakito a vevot is aramtalanitja, es mikor
visszakapcsolod nem tudja hogy mi van, csak ha megerkezik a legkozelebbi
bekapcsolasra utasito adat a halozaton.
HJozsi biztos tudja milyen gyakorisaggal kuldik az adatokat.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))