[Epitesz-barkacs] kulonmert aram

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2008. Júl. 22., K, 15:46:19 CEST

Sziasztok!

Errol jut eszembe: lecsereltek a bojler tavvezerelt kapcsolojat es azota
tenyleg eleg furcsan mukodtetik. Napkozben is be-bekapcsol negyed orara,
mikozben az ejszakai folyamatos uzem lenyegesen rovidebb lett. Eppen
ezert gondoltam megmerem, megvan-e a napi 8 ora. Ekkor tunt fel, hogy ha
bekapcsolt relenel lekapcsolom a kismegszakitot, akkor a rele is
kikapcsol, es csak sokara, tobb perc mulva kapcsol vissza a
kismegszakito felkapcsolasa utan. Ezelott nem igy volt, nem tudom, hogy
ez normalis allapot-e? A vevo tipusa LCR500.

Udv
pi