[Epitesz-barkacs] Fw: expanziós kérdés

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 24., Cs, 16:59:06 CEST

közelről még én sem láttam

no,ez lesz a következő tanulnivalóm

-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: epitesz at javakocsma.hu <epitesz at javakocsma.hu>
Date: 2008. július 24. 16:16
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] expanziós kérdés

magus3 wrote:
> a hóbagolyék nem áralulnak ilyet, vélhetően nem is
> létezik?

Szerintem valami félreértés van. Jó, én nem láttam még közelről ilyen
szelepet, de a rajzokon, amit - hála Moczik Gábornak - volt alkalmam
megnézni, ott mindenképpen van egy rugó, amit valami csavarral lehet
előfeszíteni. El nem tudom képzelni, hogy ez úgy lenne kialakítva, hogy
belül, gyártáskor belövik, és aztán lehegesztik vagy leforrasztják. (Bár
minden elképzelhető ma már. :-) )

Az lehet, hogy nem férhető hozzá a készülék burkolatán kívülről, tehát
nincs valami tengelye, mint egy potméternek, vagy még az is lehet, hogy
van egy zárókupak, amit el kell távolítani az állítgatáshoz, de hogy
teljesen belül legyen!?