[Epitesz-barkacs] tartalek futes

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 24., Cs, 17:47:33 CEST

Sziasztok!

Nemrég volt szó róla, hogy a használatba vételi engedély kapcsán
Valakinek - érdi lakos - simán adott az elmü igazolást.
Tudtommal ugyanaz az ügyfélszolgálat illetékes Érd ügyében, mint
Budafokon - a Camponában.
Ma voltam benn, és nem kaptam, csak egy tájékoztatást.

Az OTÉK 94 paragrafusa alapján a tartalék fűtés lehetőségéről az
építtető/beruházó kell nyilatkozzon, nem a szolgáltató. Mindezt
egyrészt azért, mert a tartalék fűtés nem csak elektromos
energiával oldható meg, másrészt a szolgáltató nem tudja
megítélni, hogy az adott épületben, annak hőigénye alapján, a
rendelkezésre álló teljesítmény elegendő-e a tartalék fűtéshez.

Ezek szerint elegendő nyilatkozni, és esetleg mellékelni a
szolgáltatási szerződést, amiben szerepel a rendelkezésre álló
teljesítmény.
Azért ezt egy esetleg fafejű önkormányzati ügyintézőnek
megmagyarázni nem lesz semmi :-(

üdv

szepygab