[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: tartalek futes

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 24., Cs, 23:54:45 CEST

a lényeg:  egy szobát kell tudnod űteni, azt az 1 szobát 2kWh gagyival
nagy egy 700-800Wh -s hőszivattyúval ki tudod fűteni

az az ELMÜ-s "elvi nyilatkozat" kell, mert azon van pecsét (a pecsét nélkül
szart sem ér)
és tartalmazza a ma este idézett mondatot

nálam ma már egy kémény sincs,(kivették a nyilvántartásból)
és van egy elmü-s elvi blöfföléses papírom is (hogy a "maradék..." elég)

erre azt fogják kitalálni rövidesen, hogy "és ha vihar miatt nincs áram?"
akkor meg megmutatod a benzines ketyerédet, hogy neked még akkor is van :-)

a saját jogszabályaik alapján kell a saját kardjukba beledönteni őket :-)