[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: tartalek futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 25., P, 01:09:40 CEST

magus3 wrote:
> a lényeg:  egy szobát kell tudnod űteni, azt az 1 szobát 2kWh gagyival
> nagy egy 700-800Wh -s hőszivattyúval ki tudod fűteni
>
> az az ELMÜ-s "elvi nyilatkozat" kell, mert azon van pecsét (a pecsét
> nélkül szart sem ér)
> és tartalmazza a ma este idézett mondatot
>
> nálam ma már egy kémény sincs,(kivették a nyilvántartásból)
> és van egy elmü-s elvi blöfföléses papírom is (hogy a "maradék..."
> elég)
>
> erre azt fogják kitalálni rövidesen, hogy "és ha vihar miatt nincs
> áram?" akkor meg megmutatod a benzines ketyerédet, hogy neked még
> [...]

Hát köszi, remélem, sikerül így eljárni.
(Ha még hozzáraknám, hogy régen egy egész telet kibírtam fűtés nélkül! És
nem enyhe tél volt. Máig emléxem a látványra, hogy fehéren deres volt a
plafon. :-) Meg ha nem akartam, hogy tocsogjon a vízben a takaróm, nem
lehetett a rétegrend akármi. (paplan, fólia, bazi vastag dunyha), meg
kötött sapka az államig lehúzva, azon át szuszogtam. Melóba meg úgy
indultam, hogy a ruhámat ki kellett vasalni, hogy kipárologjon belőle a
nedvesség.)