[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: tartalek futes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Jl. 25., P, 12:24:59 CEST

aztan csodalkozol hogy kotozkodnek :-(

van az a mondas, hogy a kiralynak ami a kiralye, csaszarnak ami a csaszare vagy hogyis van?

szoval vannak kommunikacios strategiak. en ket fo strategiat szoktam alkalmazni.
1. kulonboztessuk meg hogy a vilagot valtjuk meg vagy a sajat ugyunket intezzuk el. ez nagyon fontos. ez kell ahhoz, hogy pl hiaba iteled el a korrupciot, megis valaszd a gyorsabb utat a sajat erdekedben. plane ha tudod hogy igazad van, de megis kell a kenes ahhoz hogy elismerjek

2. szerencsetlen joindulatu udvaria fiatalembernek tettetem magam. megkerem hogy segitsen. ezt kicsit nehezebb megtanulni, de ha mar megy csodakra kepes. el kell erni, hogy o akarja megoldani a problemat. nem mindig sikerul sajnos.

Egy vicces tortenet: epitesugyi eloado. tok joindulatu, rendes. Kerdes: hova tehetem a garazst? Valasz: a rendelet-rendezesi-istentuggya ertelmeben gk-tarolo csak a hatso telekhataron helyezheto el. En: jajj en szerencsetlen, akkor a fel udvarom le kell betonozzam hogy bemenjek odaig, es telen a fel udvart at kell lapatoljam a masik felebe. Valasz: a rendelet-rendezesi..... szerint gk tarolo csak a hatso telekhataron pamparam. Es barhogy kuzdottem, nem birtam elerni hogy gondolkozzon a megoldason. Szerintem sajat mganak is a hatso telekhatarra tette vola. (majd 40m "mely" a telek) Erre rakerdezek, hogy es ha egy epuletben van a hazzal? Erre o: ja, hat az nem gk-tarolo epitmeny, hanem van a hazban egy garazs, az tok ok. Igy kertem epengedelyt a hazhoz hozzaepiteni egy garazst, meg is adtak...

vajk