[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: tartalek futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 25., P, 14:16:20 CEST

vajk fekete wrote:

> 1. kulonboztessuk meg hogy a vilagot valtjuk meg vagy a sajat
> ugyunket intezzuk el. ez nagyon fontos. ez kell ahhoz, hogy pl hiaba
> iteled el a korrupciot, megis valaszd a gyorsabb utat a sajat
> erdekedben. plane ha tudod hogy igazad van, de megis kell a kenes
> ahhoz hogy elismerjek

Teljesen igazad van. De ez már akkor is megy náluk, amikor az ügyfélnek
nincs igaza. Pl itt van ez a kib...tt buszmegálló. A szomszéd elé volt
tervezve, és logikus is, mert az saroktelek, és van vagy 60m kontakt az
utcával, míg nekem csak 25m. És korrupciós úton áttolták rám ezt a szart.
És nem érdekelte őket, hogy ahova került, ott lenne a ház garázslejárata,
akkor is itt van, benyalhatok magamnak. És még örülhetek, hogy egy
esővédős bódét nem b...tak ide, mert annál már erősen tudtam tiltakozni.

És tök nyiltan úgy beszéltek telefonon az illető hatósági emberrel a fülem
hallatára, mintha egymás csicskásai vagy haverok lennének. Ordított, hogy
korrupció van mögötte! És rohadtul nem érdekelte őket, hogy számomra ez
nyilvánvaló. Ez az a szitu, ami más témában is előjön ilyen fazonoknál,
nemhogy tudja, hogy nem szabad a medencébe hugyozni, hanem még fel is áll
a rajtkőre, és onnan hugyozik a medencébe, annyira nincs benne
félelemérzet vagy erkölcsi nemtommi, annyira érzi, hogy bármit megtehet.
Bennem meg közben gyilkos indulatok kavarognak.

> 2. szerencsetlen joindulatu udvaria fiatalembernek tettetem magam.
> megkerem hogy segitsen. ezt kicsit nehezebb megtanulni, de ha mar
> megy csodakra kepes. el kell erni, hogy o akarja megoldani a
> problemat. nem mindig sikerul sajnos.

Élettapasztalatra utaló stratégia, ügyes!

> Szerintem sajat mganak is a hatso telekhatarra tette vola. (majd 40m
> "mely" a telek) Erre rakerdezek, hogy es ha egy epuletben van a
> hazzal? Erre o: ja, hat az nem gk-tarolo epitmeny, hanem van a hazban
> egy garazs, az tok ok. Igy kertem epengedelyt a hazhoz hozzaepiteni
> egy garazst, meg is adtak...

:-)) Ez másnak is bejött, láttam ilyen megoldásokat errefelé is.