[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: Fw: tartalek futes

Beka beka63 at freemail.hu
2008. Júl. 26., Szo, 00:07:00 CEST

Hello magus!

> egy nagyon régi épületben lakhatsz, de ott van "lifthof"

Nincs.
Háború vége felé épült, után lett kész.
A központifűtés nyomai látszanak a pincében.
Aztán gyűjtőkéményes cserépkályhás megoldás lett kivitelezve.

> oda teszed a "kültérit", és egy sima splittel fa nélkül tudnál fűteni

Ezen hájózsi példáján felbuzdulva elgondolkodtam.
Nem mondom, hogy ne lehetne felrakni egy klímát,
de művészet lenne, mert nincs erkélyünk csak balkon. (kilépő)
Mellé meg odavarázsolni a másodikra?...
Az a baj, hogy szélső lakás, s így hideg.
Bezzeg akik középen laknak, alig kell fűteniük!

    Géza