[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 26., Szo, 21:31:04 CEST

On 26 Jul 2008 at 21:14, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> nyitott vagyok rá, kíváncsi vagyok én is....
Hátha HJózsi is olvassa :-))

HMV tartályban levő hőcserélő felülete 1 m2.
80 fokos előremenő fűtővíznél, 10 fokos hideg és 45 fokos
melegvíznél ennek a hőteljesítménye 24 kW.
Csak úgy érzésre: a rendszerbe hűtés céljából előremenő vízhőfok
16 fok lehet - alatta jönnek a kondenzációs problémák. A
visszatérő olyan 21 fok körül lehet.
5 fokos hőlépcsővel 10 KW átviteléhez kell óránként 1,8 m3 víz.
A kis hőlépcső miatt, érzésem szerint elég nagy hőátadó felületre
van szükség, de jó lenne, ha tévednék.

üdv

szepygab