[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 27., V, 06:50:46 CEST

On 26 Jul 2008 at 22:16, jhidvegi wrote:

> Ez biztos? Én úgy tudom, hogy ilyen tartályos kombi kazánoknál a hmv
> tartályban szintén csak cs~Nkígyó van, ami eleve ciki lenne, ha 1m2-es
> lenne.
Biztos, ha elhihetem a katalógus adatát.
Az a csőkígyó 1"-os csőből készül, átmérője 50 cm körül van, és a
menetek között 1-2 cm van. Egyszer láttam metszetben, 10+ menet
volt benne.

Innen szedtem az adatot:
http://www.naplopo.hu/Termekek/pdf/drazice%20k%E9thocser%E9lo.pdf

Az is megfigyelhető, hogy a napkollektorok hőcserélője (az alsó)
nagyobb felületű, hogy alacsonyabb vízhőmérsékletnél is átadhassa
a hőt, ne menjen vissza meleg fűtővíz a kollektorokba.

üdv

szepygab