[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 27., V, 06:49:57 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.26. 22:05:15 +2h-kor írta:

> Nem így kéne csinálni, csak azt kéne, amit Mágus gondolt, hogy egy
> feltekert cső, amin átmegy a (fűtés esetén) a forró töltet, itt
> kondenzálódik, és megy vissza, szóval megkerüli vagy akár meg se kerüli a
> beltérit, csak ha nem akarod bármi okból látni a beltérit. A lényeg, hogy

ha a beltéri előtt helyezem el a vízmelegítő spirált, akkor a forró töltet
mennyire hülne le a vízben (a forró töltet hőfokát illene elérnie a víznek)?

ha a töltet a spirálban lehül, (azaz nem melegedett fel a víz)
a beltéri eredeti helyein a hőérzékelők "valódi adatot"
adnának, mert a szoba nem melegszik, és a forró töltet helyett
hideg, vagy langyos töltet éri el a eltérit, ekkor a kompresszort
teljes erejével dolgoztatná?

> a két hőfokérzékelőt kell valami értelmes helyre szerelni. Az egyik a
> csövek egy pontján van (nem figyeltem még meg, hogy a bejövő csövön vagy
> az elmenőn), a másik meg a levegő hőmérsékletét érzékeli a beltéri
> hőcserélő szívó oldalán, tehát a szobai levegőt nézi. Ezek úgy vannak
> belőve, hogy nagyon kis változásokra is érzékenyek, tehát tényleg jó
> helyre kell szerelni, különben vagy hülyeségeket művel a cucc, vagy
> lépten-nyomon kiszáll hibával, vagy nekiáll leolvasztani. :-)

most már csak a kültéribe kellene egy másik spirált belebuherálni!!! :-)
(azaz ott is "csak" egy sorbakötött spirált szeretnék belebuherálni )