[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 27., V, 08:27:49 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Én bizony óvatosan fogdosnám.

Én is óvatosan fogdostam, de amikor megfogtam, éreztem, hogy nincs
probléma. Persze megmarkolni nem célszerű, mert onnan nem tud elmenni a
hő.

> Mikor kozeledik a bojler a beállított 60 fokhoz, bizony hallani,
> hogy pezseg, vagyis a fűtőtest felületi hőmérséklete 100 fok

Ott más baj kell legyen, pl vízköves. De nem gondoltam, hogy ezt a
hőáramsűrűséget kéne utánozni, ami itt van, csak egy módszert ajánlottam
arra, hogy ilyen körülmények között hogy lehet lemérni különféle
teljesítményeknél a hőfokesést a cső és a víz között. Valszleg egy
odahegesztett hőelemmel lehetne lemérni. Tehát a két fémet egyenként,
egymáshoz közel oda kéne hegeszteni pl árammal úgy, hogy csak odaragadjon.
Így a hőelem biztosan a fém hőmérsékletét fogja hozni.