[Epitesz-barkacs] villánvédelmi ketyere C oszt. 15 kA (8/20 mikrosec)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 28., H, 11:45:17 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Ma beszéltem az elektromosokkal, meg lehet csinálni a méretlen
> szakaszba a túlfeszültségvédelmet, csak kell hozzá egy 300x300-as
> plombálható doboz.

Ez miért is jó? Úgy érzem, hogy ha beüt a ménkű, és ez tönkremegy,
mindenképpen ki kell őket hívni. Ha ebben a dobozban kell valamit
cserélni, akkor azért, ha meg a mérő után van beépítve, és azt
kicserélheted, de a mérő elszáll, akkor meg azért. De az utóbbi esetben
van valami esély rá, hogy a mérő életben marad.

Nekem itt csak egy lób... lomha biztihármas van a méretlen oldalon ilyen
dobozban, a "ha minden kötél szakad" esetére. Remélem, a büdös életben nem
fog kiolvadni.