[Epitesz-barkacs] villánvédelmi ketyere C oszt. 15 kA (8/20 mikrosec)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 28., H, 16:46:59 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.28. 15:01:45 +2h-kor írta:

> Jó - lenne, ha nem ékes német nyelvű oldalra vezetne. :-)

> Ha hozzáférhetővé válik a méretlen kanóc, akkor valszleg nem engedi. És
> joggal, hiszen ahova valami kütyüt be lehet tenni, oda a kis ablakon
> keresztül alkalmasan kialakított eszköz plusz kanóc is betehető. Márpedig,
> ha betehető, lesz, aki be is teszi.

1)
ez csak az első gond, hogy ki vagy szolgáltatva, de ez csak az óra 1méteres körzetében jó
-------
2)
ha nekem a kerítésre szerelt óra elé teszik a plombált vackot, az onnan mért vezetékként
10 méter épületen kívül jön, akkor az épületben a belső villámvédelmet megint csak ki kell
építenem, mert az órám nem az épületben van :-(

tehát az épületen belül kellene egy 200kA-es szikraközös ketyere az 1 fázisomra, a villanyórámtól
messzire

ha érthetetlenül fogalmaztam, akkor bocsi, és a netes forrást megkeresem
azaz csöbörből vödörve :-(
-------
3)
B típusnak min 100kA-t kellene tudni
valahol szerepel, hogy villámvédelemben ilyen mérethez 16mm2 réz vagy ezzel egyenértékű...

amibe a 1,5 - 6 mm2 -es csatlakoztatható, az nudli a 16mm2-hez  képest
-------
4)
amibe nekem belecsap a 200kA, azt  egy szikraközös ketyerével lehetne felemészteni

(tehát fázisonként 300Volton áthúzó, 200kA-t felemésztő ) de ez pl. 2,5mm2 dróton elfüstölne