[Epitesz-barkacs] háztartási (pl. kenyeres) kemence

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 29., K, 16:05:04 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Jól van, leiratkozom, ha zavarlak, de nem kell mindjárt farkast

Nem kell leiratkozni, csak picit másképp hozzáállni a másikhoz. Ha
hülyeséget beszél, úgy is ki lehet javítani, hogy ne legyen sértő.

Én is visszább fogom magam a továbbiakban, és akkor nem lesz probléma.
Tudtunk mi korábban normálisan is beszélgetni.

Én majd akkor távozom innen, ha jön az arnold, famulus és még pár ámbér.
Meg se várom, hogy az első rossz dumák elhangozzanak.