[Epitesz-barkacs] háztartási (pl. kenyeres) kemence

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 29., K, 10:05:08 CEST

a regi okolszabaly ugye az, hogy nagy hidegben 60w/lakas legkombeter a futesi igeny.

pontosan szamolhato, hogy mondjuk 22 fok szobahomerseklet es 26 fokos befujt leghomerseklet mellett hany m3/ora adja ki a 60w-ot. ha mondjuk 3m3/ora, akkor az orankent 3 legcseret jelent.

azokban az orszagokban szokas legfutest hasznalni, ahol telen nincs igazan hideg. pl Angliaban ritka a -10 telen, a skot hegyekben meg nem is futenek legfutessel.

vajk