[Epitesz-barkacs] háztartási (pl. kenyeres) kemence

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 29., K, 14:31:12 CEST

Hofferek Attila wrote:
> benne a füsttel, még nem ettem füst ízű kenyeret, pedig sok
> kemencében készült kenyeret ettem itt is, ott is.

Azért meg vagyok kissé hökkenve. Azért, mert egy halom dologban nem értünk
egyet, azért még nem kéne a másikat csípőből hülyének nézni ám! Elég volt
az etc-n, itt se vezet jobb szituhoz! Pedig még egy gramm politika sem
hangzott el.

Meg tudom előzni mondjuk: figyelmen kívül hagyom a hozzászólásaidat. Csak
örültem egy darabig ennek a listának, mert itt csak beszélgettünk
erről-arról.