[Epitesz-barkacs] háztartási (pl. kenyeres) kemence

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 29., K, 17:07:01 CEST

ma mar egy csomo helyen villanyos kemencet hasznalnak. egy talca cekasz, egy talca kenyer, egy talca cekasz, egy talca kenyer...

a kenyernek szerintem az a lenyeg, hogy sugarzo legyen foleg a hoatadas, es korben nagyon egyenletes.

ha a fusttel akarod a sutoteret futeni, akkor nagyon nagy terfogataram kell ekkora teljesitmenyhez. ha meg a tuztol hovezetessel es sugarzassal is viszel at hot, akkor nem teljesul a korben egyenletesseg.

hmm. a sutoter belso falat 5centi tomor vorosrezbol kell csinalni, akkor korben egyenletes lesz a homerseklete.

vajk