[Epitesz-barkacs] háztartási (pl. kenyeres) kemence

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Júl. 30., Sze, 12:03:33 CEST

Sziasztok!
Nekem cserépkályhám van a nappaliban, annak a tüztere egy U a akú
víztartály, ami be van kötve a lakás padlófűtésébe.
Pillanatnyilag ez a fő fűtés a lakásban. Először én is féltem a forró
viztől, de napi két adag fa eltüzelésekor sem megy a tartály kimenő vizének
hőmérséklete 40-45 fok fölé. Ezt is csak max 1-2 óráig tartja, utána esik a
hőmérséklet. Semmi 3-utas szelep, vagy más szabályzó eszköz nincs a
rendszerben.
KI