[Epitesz-barkacs] Radiatormeret es elszamolas

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2008. Júl. 30., Sze, 13:08:26 CEST

       Nem tudom, hogy nálunk milyeneke készülnek felszerelni. Konkrétan
arra
lennék kíváncsi, hogy ha kicseréltetem a radiátoraimat bazinagyra, akkor
esetleg
aránytalanul többet fizethetek-e, mint amennyi energiát elhasználtam?

       A többieknek köszönöm a hozzászólásokat és a linkeket, még nem volt
időm tüzetesebben megnézni a küldött anyagokat.

       Üdv.: Horváth Zsolt