[Epitesz-barkacs] Radiatormeret es elszamolas

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Júl. 30., Sze, 13:07:55 CEST

Halihó!

Horvath Zsolt ezt írta:
> Nem tudom, hogy nálunk milyeneke készülnek felszerelni. Konkrétan arra
> lennék kíváncsi, hogy ha kicseréltetem a radiátoraimat bazinagyra, akkor
> esetleg aránytalanul többet fizethetek-e, mint amennyi energiát
> elhasználtam?

  Nem, mivel ezzel együtt kapsz egy termosztatikus szelepet is, amely x
hőfokon lezár, tehát a radiátor hőfoka alacsonyabb lesz, így kevesebb lesz a
mért érték.
  Ez az elv. Gyakorlatban a fene tudja, hogy mi alapján határozzák meg a
korrekciós tényezőt.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor