[Epitesz-barkacs] Fw: Radiatormeret es elszamolas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 30., Sze, 14:51:14 CEST

magus3 wrote:

> családi házban élve 30 évvel ezelőtt is vízóra alapján
> kellett a vízért fizetnem, láttam az óra pörgőjét is, pl így lehetett
> észrevenni egy csöpögés miatti "majdnem láthatatlan"
> de  megfizetendő fogyasztást is

Nna erre kéne nekem egy praktikus, egyszerű megoldás. Egyszer fizettem
plusz 80ezer Ft-ot azért, mert a vízóra nem olyan egyszerűen
ellenőrizhető, rápillantással, csak úgy, hogy felemelem a vízóraakna
fedelét, és vagy lemászok, vagy - amit végülis elkövettem - csinálok egy
rudat, aminek a végén ott a nagyító, meg egy kampó, amivel a vízóra
fedelét is lehet mozgatni.

A nagy túlfogyasztás után gyakran megnéztem, de azóta megint leszoktam
róla, pedig most az egyik kerticsap földben lévő elzárója szar. Ha
elfelejtem elzárni, folyamatosan ereszti a vizet a rohadék, pedig jó drága
volt megcsinálni. Vettem egy újat, amit kielemeztem, szar volt,
megcsináltam, már csak ásni kéne, és beszerelni, de ehhez még nem fértem
hozzá. Akik csinálták, azokat meg mégegyszer nem hívom ki, szar melót
végeztek.