[Epitesz-barkacs] Fw: Radiatormeret es elszamolas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 30., Sze, 14:43:14 CEST

sajnos en nagyon maskeppen latom.

a futomuveknek semmi mas erdeke nincs, mint hogy meglegyen a bevetel.
a bevetel az alapdijbol, es a hodijbol all, csak mert azert sor nincs a szamlan egyelore.

kuzdenek is, hogy az alapdij jo nagy legyen, mert azt nem kell indokolni. az en 56m2 panelomban evi 110000ft volt az alapdij!

de ezek utan ha tobb bevetelt akarnak, mindenkeppen hot kell eladjanak sajnos.

attol, hogy felszerelik a koltsegmegosztot (a lako koltsegen) es leolvassak (a lako koltsegen) nem nagyon fog csokkenni a haz fogyasztasa. max igazsagosabban lesz elosztva a lakok kozott. nem is biztos hogy ez igazsagosabb mint a m2 aranyos felosztas.

a fogyasztas attol csokkenne, ha a nyilaszarokat megcsinalnak, ha az eloszto csoveket hoszigetelnek a pinceben/lepcsohazban, ha szigetelnenek, ha elzarhatova-szabalyozhatova tennek a futest.

viszont ha a fogyasztas csokkenne, a futomuveknek csokkentenie kellene a koltsegeit, embereket kellene elkuldenie, kazanokat leszerelnie, azt meg nem fog. inkabb emeli a dijat es kesz. a vegeredmeny hogy a lako mindenkeppen ugyanannyit fizet, mert a dij vegul az alapjan kalkulalodik ki, hogy a tavfuto muveknek mennyi bevetelre van szuksege.

vajk