[Epitesz-barkacs] Fw: rézcsőspirál minimális átmérője?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 30., Sze, 16:16:44 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.30. 14:38:52 +2h-kor írta:

> Így van, és ha a fenti móditól elveszed a vizet, simán működik az eredeti
> beltéri. Csak esetleg át kell tenni a csőre szerelt hőérzékelőt a
> vízcsöves rész elé valahova.

ha "elveszed" helyett pl. "otthagyom a felmelegedett vizet", akkor
a felmelegedett vízben (szerintem) úgy érezheti magát, mint
eredeti formában a hőszigetelő csőben ?

más okokból megmaradnék a csőspirálnál, de ekkor
hova kellene kötnöm a 2 (vagy csak 1) hőérzékelőt a spirálnál?

arra gondoltam, hogyan automatizálódna, ha azt szeretném,

hogy

1) hosszabb kihagyás után a spirálnál először melegedjen fel a vízadag
(emiatt kellene az egyik érzékelőt a spirálhoz kötnöm)
(veszek egy másik hőrzékelőt, és átkapcsoló által lenne ide-oda kötve)
2) ha felmelegedett, (ott már éppen nincs plusz hőelvétel) bekapcsol a beltéri
3) ha közben a spirálnál hőelvétel van, minden erejét oda nyomja, és akkor a
     beltéri kikapcsolódjon
4) esetleg a beltéri bekapcsolódása helyett a kompresszor kikapcs

tehát a spirálnál való bármikori hőelvétel a beltérit automatikusan kikapcsolja,
de a kompresszort ne. (arra gondoltam, hogy a jövőbeli inverter helyett a spiráloson keresztül
pufferelődne, és akkor "nem gyors ki/be" rángatás lenne a kompresszornál, hanem
"lassabb ütemű ki/be" kapcsolás lenne)