[Epitesz-barkacs] Bika ampermérés

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 30., Sze, 19:26:53 CEST

engedve, hogy kimosolyogjatok, de amperfigyelés témában az
alábbira gondoltam:

lesz ez a beltéri áramfelvétel, ami 720Watt 230Volt 3,x Amper áramfelvételt
igér

erős ampermérőim nincsenek, de megfelelő előtétellenállással
(szerintem) ezt-ezt ki lehet következtetni

12V 40W  autóégő -> 3,33A
12V 50W     -> 4,15A

ha a kompresszor már elindult és ha nagyon nagy baj nincs,
akkor ezt sorbakötve  az autóégőn (40W) 12V-ot mérnék
az 50Wattoson pedig csak kb 11V-ot

ha túlterhelés lenne, akkor az "erőviszonyok megváltozásával"
az 50W-oson 12 -13 Volt is jelentkezne

ezt viszont gagyi digitálissal tudom mérni 2 tizedesjegy pontossággal
főleg Józsi leírásaiból úgy értelmeztem,  hogy a kompresszor
áramfelvétele nő, ha hűtőfolyadék hőmérséklet növekedés
jelentős nyomásnövekedéssel van arányban, a növekvő
nyomáshoz növekedni kell az áramfelvételnek
vagy érdemesebb lenne a 10-es csőbe egy T elágazással egy
erős nyomásmérőt fixen betenni, ami egész élete alatt
mutatná a split nyomása lelkivilágát?  (erre talán Gábor tudna ötletet adni)