[Epitesz-barkacs] Bika ampermérés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 30., Sze, 21:19:39 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.30. 20:18:21 +2h-kor írta:

> Erre a műszerre én is kíváncsi vagyok. Mintha a hóbagolynál láttam volna
> mindenféle műszert, és valszleg nem a töltéssel függ össze a használatuk
> (annak sok értelme nem lenne), hanem a működés közbeni valamelyik nyomást
> kell mérni, és abból lehet következtetni talán, hogy kell-e még bele. De
> miért is kell ez neked?

ha méh telepen kilóra találnék ilyesmit, talán nem tökölnék rajta, ha leégne a motorja,

de akkor, amikor egy jó, új ketyerébe nyúlok bele (és a gyári leírás nem tartalmazza a
spirálos vízmelegítő részt) akkor át kell gondolnom, hogy mit teszek vele.
(leírtam korábban, hogy egy orosz kompresszort kiégettem, és ezt pszichésen nehezen
emésztettem meg...)