[Epitesz-barkacs] Bika ampermérés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 30., Sze, 22:04:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha méh telepen kilóra találnék ilyesmit, talán nem tökölnék rajta, ha
> leégne a motorja,
>
> de akkor, amikor egy jó, új ketyerébe nyúlok bele (és a gyári leírás
> nem tartalmazza a
> spirálos vízmelegítő részt) akkor át kell gondolnom, hogy mit teszek
> vele.
> (leírtam korábban, hogy egy orosz kompresszort kiégettem, és ezt
> pszichésen nehezen
> emésztettem meg...)

Ja, hogy ezért akarsz ilyennel mókolni? Nem baj, ha megcsinálod, de nem
fog leégni. A maiakban mindben van hővédelem. Ha túlmelegedne a
kompresszor, lekapcsol benne egy bimetallos kütyü, és fél óráig be se
tudod kapcsolni, amíg le nem hül eléggé. Jelentős hiszterézise van ennek a
hőkapcsolónak, szóval nem arra a hőfokra kell lehülnie, ahol kikapcsolt,
hanem lényegesen lejjebb.