[Epitesz-barkacs] Fw: rézcsőspirál minimális átmérője?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 31., Cs, 05:37:37 CEST

On 30 Jul 2008 at 16:42, Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha egy nem inverteres "mezei" beltéris berendezésnél
> mekkora melegvíz h~Nfokra  számíthatnék?
Ezt olyan írhatja meg Neked, aki már látott klímát közelről. Az a
kérdés, mennyire melegedhet fel a rézcső akkor, ha nem keringeted
körülötte a vizet.

> (azaz a fehér h~Nszigeteléses mennyire tud többet,
>  mint a mezei fekete polifoam)
Félreértetted. Nem írtam fehér hőszigetelésről. A fehéret a
hőálló pvc csőre írtam, erről lehet legkönnyebben
megkülönböztetni a hidegvizes pvc csőtől.
A cpvc cső gyártója a NIBCO, márkaneve FlowGuard Gold, itt
találsz róla anyagot:
http://www.au-lak.hu/

üdv

szepygab