[Epitesz-barkacs] kád

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Már. 1., Szo, 10:19:36 CET

Nem tudom, hogy az én 105 kilóm mennyire számít normálnak :) Egy huszast
azért le lehetne dolgozni, ha nagyon akarnék...

Ahova jártam edzeni, volt ott egy hatvan valahány (majdnem 70) éves ember.
Európa és világbajnokságot nyert senior kategóriában fekvenyomásban. Ha jól
emlékszem, a 200 kilót pedzegette. Na ő a példaképem vénségemre.

Gábor