[Epitesz-barkacs] kád

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Már. 1., Szo, 10:30:40 CET

Acs Gabor wrote:
> Nem tudom, hogy az én 105 kilóm mennyire számít normálnak :) Egy
> huszast azért le lehetne dolgozni, ha nagyon akarnék...

Nem lenne hülyeség, ha nem is a fogyást, hanem ennek a többletsúlynak az
izommá alakítását nagyon akarnád. :-) Én is voltam egy darabig 105
kilós, aztán valami valamikor elcsesződik, és nemigen akaródzik tudni
megállni a kubaszov lejtőn. Később aztán jönnek a szűk
érkeresztmetszetek, a kevés levegő... Nem kéne megvárni.

> Ahova jártam edzeni, volt ott egy hatvan valahány (majdnem 70) éves
> ember. Európa és világbajnokságot nyert senior kategóriában
> fekvenyomásban. Ha jól emlékszem, a 200 kilót pedzegette. Na ő a
> példaképem vénségemre.

Akkor faggassad csak ki pár dologról, hogy hogy is volt nála régebben!
Nem biztos, hogy valaha is elengedte a gyeplőt a neki megfelelő 105
kilóig! Szerintem neked is valahol max 80 körül kéne lenned, nem?