[Epitesz-barkacs] kád

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Már. 1., Szo, 10:38:47 CET

Nekem 90 körül volt, amikor rendszeresen sportoltam, annál lejjebb nem
szabadna mennem. De 10-20 kiló plusz azért kell egy férfiembernek, tudod:
mázsa alatt már nem ember :)

Ha leállnék a sok szénhidráttal (a kenyérhez is kenyeret eszem), az
édességekkel, magától lemenne 90-re. Így marad a sport, ha egyszer jut majd
rá idő.

Veled már beszélgettünk arról, hogy el kellene járnod úszni, kirándulni
(akár unokával), nagyon sokat számít. Bár ahogy tudom, a rendszeres
testmozgás meg van Neked az ipari elektronika jóvoltából :)

Gábor