[Epitesz-barkacs] vasbeton furasa

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2008. Már. 4., K, 17:00:36 CET

Sziasztok!

Latom, felrevezeto volt az egyszerusitesem. Szerencsere nem
teherhordo fodem, es 6-os halo van benne.

Arra mar en is gondoltam, hogy valami femkeresovel fel lehetne
rajzolni a halot, viszonylag pontosan megbecsulve a
lyukkozepeket. Csak 5-8 cm melysegben mivel lehet erzekelni a
6-os betonvasat?

Lehet, hogy mas megoldast keresek, mert atmeno csavarral
alulra szeretnek rogziteni a mennyezetbe egy gyurut (tornaszer
gyereknek) es kozben rajottem, hogy elszamitottam magam, mert
folul egy nem szeretnem bontani padlo fedi a betonreteget.

Udv
pi