[Epitesz-barkacs] Nedvesedes, szigeteles

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Május. 29., Cs, 10:24:17 CEST

On 28 May 2008 at 15:07, Hofferek Attila wrote:
> Hogy lehetne kicsit
> szarazabba tenni? Tippem, hogy a linoleum abszolut nem jo, a falakba
> kenyszeriti az osszes nedvesseget, valami paraateresztobb burkolat
> kene a szobakba, de mi?
Egy idoszakosan hasznalt epuletbol - nyaralo - hova teszed a
belteri parat?
Nekem szep lassan fagy fel az aljzatbeton, hasonlo okok miatt :-(

> Illetve van-e valami olcsobb fajta technologia
> minel kevesebb bontassal leszigetelni az egesz alapot? Ja, a haz telen
> nincs futve (nyaralo).
Ha a szigetelesi sik a talajszint folott van, akkor konnyebb a
helyzeted. hazilag is kivitelezheto a dryzone-os injektalas.
Furogep  + kittpisztoly a szukseges felszereles. Ennel olcsobb
nincs.
Lehet rozsdamentes lemezeket beveretni a falba (tudok olyanrol,
aki ezt is megcsinalta hazilagosan), de ennek folyometere, a
falvastagsagtol fuggoen 80-10 eFt-nel indul.

A valaszfalak is vizesednek? Azokrol is omlik a vakolat?

udv

szepygab