[Epitesz-barkacs] Nedvesedes, szigeteles

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Május. 29., Cs, 10:30:54 CEST

szepygab at fw.hu írta:
> Egy idoszakosan hasznalt epuletbol - nyaralo - hova teszed a
> belteri parat?
> Nekem szep lassan fagy fel az aljzatbeton, hasonlo okok miatt :-(

Az mit jelent, malik le a teteje, amit neha osszesoporsz?

> Lehet rozsdamentes lemezeket beveretni a falba (tudok olyanrol,
> aki ezt is megcsinalta hazilagosan), de ennek folyometere, a
> falvastagsagtol fuggoen 80-10 eFt-nel indul.

Ennek a technologianak mi a neve, cime, telefonszama?

> A valaszfalak is vizesednek? Azokrol is omlik a vakolat?

Csak azok vizesednek, omlanak, a fofalakat regebben lekatranyoztak ahogy
irtam, azok jo allapotban vannak es szarazak. Ja meg persze a kuszobok
rohadnak, ajtofelfak rohadnak, stbstb :-)
--
Hofferek Attila