[Epitesz-barkacs] Nedvesedes, szigeteles

Topybear topybear at chello.hu
2008. Május. 30., P, 15:28:16 CEST

jhidvegi wrote:

> Ezt én rohadtnagy átverésnek gondolom. Mivel tudom, hogy egy működő
> klíma mennyi vizet képes a párás levegőből kifacsarni, hááát, ezeket a
> tablettákat mázsaszám kéne használni, ha ezzel kéne versenyezni.

Nekünk a hálószobában működik. :)
Ez a leghidegebb helyiség a lakásban, ráadásul a fürdőszoba mellett van,
a falról meg lehagyták kívül a hőszigetelést (az épület oldalsó falait
leszigetelték, a többi szoba telibe ablak, vagy ablak+alul stadur panel)
de ezen a részen az ablakok alatt és felett van egy sáv szigeteletlen
beton.
Ez kivesz annyi párát, hogy ne csapódjon le a falon.

Topy