[Epitesz-barkacs] Nedvesedes, szigeteles

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2008. Május. 31., Szo, 08:03:43 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> A minek also szintje felszuteren. Ezt a talaj hoje akar
> fagymentesen is tarthatna. Haosszel becsukom az ablakokat, akkor
> nem fagy, de viszont tavaszra minden peneszes. Ha bukor hagyok
> ket ablakot, hogy atszellozhessen, akkor latom a fagyas nyomait,
> viszont nem peneszes :-(
> Ezert lenne jo a sorosloval elomelgitett levegos szelloztetes.
>
> udv
>
> szepygab
Soroslora nemreg lattam valahol jo alternativat, csak nem talalom a
linket :-/ A lenyeg, hogy kihagytak a sok macerat a dobozok
osszeillesztesevel, mert surun bordazott alu (hajlekony) csovet raktak
be helyette (talan a klimasok hasznalnak olyant) - feketere lefestve,
keretbe berakva... igy egy hetvege alatt ossze lehet rakni szerintem (ha
elotte mindent beszerzett az ember :-)).

Laci