[Epitesz-barkacs] menetes szar falba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 1., Szo, 00:42:39 CET

Moczik Gabor wrote:

> Arra akartam kilyukadni, hogy hiába van precízen bivalyerősre
> hegesztve, ez így nagy terhek tartására nem alkalmas.

Teljesen igazad van. Erre írtam én, hogy a 12-es anyagút saját anyagával
hosszabbítva az M8 csak kívül lenne, úgy már erősebb, valamint meg lehet
azt is csinálni, hogy egy 16-os cső és egy anya, vagy egy 16-os menetes
akármi kerül a 12-es menetes részre, az akár meg is lehet húzva, és a
hungarocell külső síkjából vagy nem sokkal alatta startol kifelé az M8
csak. Ekkor már tök merev az alatta lévő rész. Már a műanyag tipli sem
enged rugalmasan.