[Epitesz-barkacs] szigeteles volt menetes szar falba

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Nov. 1., Szo, 11:03:41 CET

Ha mindenhol megfurkalunk es kivagunk szigetelest, akkor adunk egy
pofont az eredeti celnak. az adott helyeken jo hovezeto femmel hozzunk
ki a falbol a meleget..

mondjuk nem tudom, hogy a mostansag divatos sokcenti hungarocell e a
valoban udvozito megoldas, az en muszeki erzekem tiltakozik ellene..
biztos, hogy embereknel bevalt a vastagon feloltozes, de mintha az
alltvilag nem ebben a formaban ismerne...

de javitsatok ki, ha el vagyok szallva.. :-)