[Epitesz-barkacs] szigeteles volt menetes szar falba

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Nov. 1., Szo, 11:12:09 CET

On 1 Nov 2008 at 11:03, Erdos Zoltan wrote:
> mondjuk nem tudom, hogy a mostansag divatos sokcenti hungarocell e a
> valoban udvozito megoldas, az en muszeki erzekem tiltakozik ellene..
Lehet, hogy van jobb megoldás, de egyenlőre ez az, ami
használható, megfizethető, és hatékony is.
Miért berzenkedsz?

> biztos, hogy embereknel bevalt a vastagon feloltozes, de mintha az
> alltvilag nem ebben a formaban ismerne...
Ott is különböző technológiák vannak.
Vastag, többrétegű bunda (pl. jegesmaci, de a pingvin tollazata
is ide sorolható), vastag szalonnaréteg (pl. bálna), meg ezek
kombinációi.

üdv

szepygab