[Epitesz-barkacs] szigeteles volt menetes szar falba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 1., Szo, 20:53:28 CET

Hofferek Attila wrote:

> Ez nálunk a sok gáz betárazását, majd eltüzelését jelenti. Rohadtul
> nem gazdaságos, de víz alatt (bálna) b.tod a szőrödet :-)

Legalábbis, ha úszni is kell. Ha nem, akkor nem olyan rossz módszer. Rég
láttam egy deltában, hogy valahol feltaláltak egy olyan bundaszerű
akármit, amiben a jeges vízben átázott ember is felmelegedhet, ha ezt
ráadják vizesen, és tovább kell maradnia a jeges vízben. A víz elég vacak
hővezető, csak meg kell oldani, hogy ne akarjon áramolni.