[Epitesz-barkacs] szigeteles volt menetes szar falba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Nov. 1., Szo, 20:59:37 CET

jhidvegi írta:
> Legalábbis, ha úszni is kell.

Egyes úszók még a szemöldöküket is leborotválják a nagy nap előtt, hátha
azon a tízezred másodpercen múlik. (és most nem a nászéjszakára gondolok :-)

> Ha nem, akkor nem olyan rossz módszer. Rég
> láttam egy deltában, hogy valahol feltaláltak egy olyan bundaszerű
> akármit, amiben a jeges vízben átázott ember is felmelegedhet, ha ezt
> ráadják vizesen, és tovább kell maradnia a jeges vízben. A víz elég
> vacak hővezető, csak meg kell oldani, hogy ne akarjon áramolni.

Ez valami neopréM :-) Estem én is már minusz tízben a Dunába, aztán elég
szar volt, amíg be nem melegítettem a vizes ruhát. Kívülről megfagyott,
belülről bemelegítettem, nem volt rossz, csak nagyon nehéz volt, és a
nedves ruha miatt elég erős diszkomfort érzésem volt. Kb 4 km-t kellett
így sétálnom a kocsiig. A végére a nadrágom a hajlatánál eltört :-)