[Epitesz-barkacs] szigeteles volt menetes szar falba

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Nov. 2., V, 12:22:08 CET

> Hmmm, emlékszel még a Nyugatinál épült felüljáróra?
> Mellélövések mindenütt akadnak.
> Egyébként igazad van, sokkal korrektebb tudomány a műszaki, mint
> pl. a világgazdaság / tőzsde.

Együtt jártam egyetemre a tervező lányával. Nem volt az egészen úgy, ahogy
tálalták a tévében, illetve a tervezőre akarták az egészet ráverni. A végén
az lett, hogy 100000 Ft kárt tudtak megállapítani a bíróságon, ami azért az
akkor sem volt egy nagy pénz az építőiparban. Egyszerűen annyit kellett
volna tenni, hogy még azelőtt leállnak a továbbépítéssel, mielőtt a hülye is
látja, hogy nem fog összeérni.

Ráadásul nem is valami sima elmérés volt, hanem valami süllyedéses
történettel találkozott volna a két oldal, amihez a megfelelő időzítéssel és
sorrendben kellett volna a darabokat a helyére tenni, de ezt a kivitelezők
nem érezték elég fontosnak.

Palasik Sándor