[Epitesz-barkacs] akku

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 2., V, 14:57:38 CET

 <szepygab at gmail.com> 2008.11.02. 13:44:24 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Viszonylag ritkan hasznalom a fenykepezogepemet, 4 db ceruza
> meretu akku van benne.
> Nem csak a gep standby aramfelveteletol merulnek ki 2-3 het
> alatt, de az onkisulesuk is akkora, hogy a feltoltve eltett
> keszlet is szinte azonnal gyenge.
> 2300 mAh-s NiMh cellaim vannak.
> Letezik csereszabatos kivitelben valami olyan rendszer, aminek
> nem ekkora az onkisulese?
> Lehetoleg tapasztalatokra vagyok kivancsi, nem a marketing
> szovegre.

amit én tapasztaltam

1)  egy 6Voltos zselés akksit zsebre vágsz, onnan 2 szál dróttal
áramot a fényképezőgépbe vinni

2) vannak 12Voltos ( pl szivargyújtóba bedugható is ) akkutöltő
(nekem powerbox A480 típus) (12V-os trafóval 230V-ról is)
ezt egy kis 12Voltos zselés akksival vállraakaszthatósan
az egyik akkucsomagot utántölteni is tudod, amíg a másikat
használod